رزمایش جهادگران فاطمی 2 در زنجان برگزار شد؛

رزمایش جهادگران فاطمی 2

زنجان – همزمان با اولین روز هفته بسیج ، رزمایش جهادگران فاطمی 2 در زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی؛ به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با حضور آیت الله خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سردار کرمی، فرمانده سپاه استان و جمعی از مسئولین و جهادگران در زنجان برگزار شد.

رزمایش جهادگران فاطمی 2 استان زنجان

در ابتدای این مراسم سردار جهانبخش کرمی،فرمانده سپاه استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت:طبق فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیجیان در همه میدان های دفاع،امنیت، علم، صنعت، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، عمران، آبادانی  در حال خدمت به مردم و پای کار هستند.

وی با بیان اینکه 1 هزار و 350  گروه جهادی در استان زنجان سازماندهی شده اند،تصریح کرد:بیش از 3 هزار و 600 جهادگر بسیجی در استان خدمات رسانی می کنند.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته به همت بسیجیان زنجانی عنوان کرد:نصب 3 هزار پنل خورشیدی برای خانواده های کم برخوردار،راه اندازی 601 صندوق قرض الحسنه بابیش از 24 هزار نفر عضو،راه اندازی 30 تعاونی اشتغالزا و 18 بازارچه از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اعتبارات و بودجه خوبی در نظر گرفته شده است،بیان کرد: راه اندازی 8 قرارگاه شهرستانی برای گروه های جهادی،اجرای 57 پروژه آب شرب روستایی با همکاری آبفای استان،آغاز 53 پروژه آبرسانی در مناطق محروم،اجرای پروژه های آب کشاورزی به تعداد 6 خروجی،ساخت 160 باب واحد مسکونی برای محرومین و افتتاح 20 باب واحد مسکونی در هفته بسیج،اجرای پروژه های آسفالت ریزی جاده ها و معابر،اجرای 99 پروژه زود بازده که 75 مورد از آن در هفته بسیج افتتاح خواهد شد،نمونه ای از این اقدامات است.

این مسئول در ادامه  بیان کرد:توزیع 430 هزار بسته معیشتی در دوران کرونا،4 هزار و 507 راس نذر قربانی و تکزیع گوشت در بین نیازمندان،58 هزار و 240 پرس غذای گرم ،1 هزار و 167 البسه و کفش و نوشت افزار و وسایل کمک آموزش، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد  و اهدا خون از دیگر فعالیتهای بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان می باشد که می توان به آن ها اشاره کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲خاطر نشان کرد: این رزمایش به مدت یک هفته در نقاط مختلف استان برگزار و بسیجیان در زمینه های عمرانی، فرهنگی، علمی، آموزشی،بهداشت و سلامت خدمات رسانی می کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.