تفاهم‌نامه همکاری

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام(ره) و سپاه استان زنجان

سردار سردار جهانبخش کرمی در جلسه امضای تفاهم نامه با اشاره به اینکه بسیج تدبیر تاریخی امام خمینی (ره) برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بوده است، گفت:پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ۴۲ سال گذشته سپاه و بسیج با همکاری سایر نهاد‌های و دستگاه‌های دولتی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز فی مابین سپاه انصارالمهدی (عج) و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدلی، هم افزایی و ارتباط ویژه‌ای حکمفرماست، تصریح کرد:این نهاد‌های انقلابی در راستای خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر و محرومیت زدایی اقدامات قابل توجهی اجرا نموده است.

فرمانده سپاه استان در پایان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج خادم و سرباز مردم است، خاطرنشان کرد:سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان آمادگی کامل در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌های بسیج و سپاه با همکاری سایر نهاد‌های دولتی برای ارائه خدمات ارزنده به مردم را داراست.

معاون اشتغال کمیته امداد خمینی (ره) در ادامه این جلسه، اظهارداشت: با معیار اسلامی، فقر در جامعه ریشه کن نشده است چرا که نظام اقتصادی با معیار درستی برنامه‌ریزی نشده است.

حجت اله عبدالملکی با اشاره به کلان ساختار‌های فرهنگی، اقتصادی حقوقی، کالبدی و دیپلماتیک در دل اقتصاد قرار می‌گیرد، افزود: امروز دانشگاهیان محور تولید و اشتغال نیستند.

وی گفت: تا زمانی که ۴.۵ میلیون نفر بیکار در جامعه وجود دارد باید کمیته امداد به ۵ میلیون نفر خدمات رسانی کند.

این مسئول بیان داشت: کار‌های ما مسکن است که باید انقلاب اقتصادی انجام شود تا اقتصاد جامعه بهبود یابد.

معاون اشتغال کمیته امداد خمینی (ره) ادامه داد: یک و نیم میلیون نفر مستعد اشتغال بدون کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد که کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند زمینه اشتغال را ایجاد کند.

عبدالملکی بیان داشت: در هفت استان این تفاهم‌نامه منعقد شده است و برای سال ۱۴۰۰ مابقی تفاهم‌نامه منعقد می‌شود.

سردار زهرایی در ادامه این جلسه، اظهارداشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور با حضور نهاد‌های انقلابی تشکیل شد که امروز اشتغال و سلامت مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: نهضت کمک مومنانه از برنامه‌های مهم این قرارگاه است که تا پایان سال ادامه می‌یابد.

این مسئول بیان داشت: برای سال ۱۴۰۰، در ۳۲ استان کشور این تفاهم‌نامه در زمینه ایجاد اشتغال اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: باید از این ظرفیت به عنوان سرمایه سپاه استان‌ها استفاده کرد تا خدمات ارزشمندی ارائه کرد که ۵۰۰ طرح اشتغال در استان زنجان اجرایی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.