دیدار 20 نفر از مسئولین گروه های جهادی با نماینده ولی فقیه در استان زنجان

 

همزمان با سالروز دیدار تاریخی 42 نفر از جهادگران کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 98 صورت گرفت

دیدار 20 نفر از مسئولین گروه های جهادی با نماینده ولی فقیه در استان زنجان

روابط عمومی بسیج سازندگی استان زنجان اعلام کرد: به مناسبت فرارسیدن دومین سالروز دیدار تاریخی 42 نفر از جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 10/05/1398، صبح امروز 20 نفر از مسئولین گروه های جهادی با حضرت آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، دیدار حضوری وصمیمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دفتر امام جمعه شهر زنجان برگزار کردند. در این دیدار پس از تلاوت آیایتی از کلام ا... مجید، در ابتدا سرهنگ پاسدار دکتر عباس بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج)  به بیان مشروح تاریخچه تشکیل بسیج سازندگی و فعالیت های گروه های جهادی از سال 1379 تا به امروز در عرصه های مختلف محرومیت زدایی و خدمات رسانی پرداخت. در ادامه فرشاد پیری مسئول بسیج سازندگی استان در خصوص دیدار ها و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب در مناسبت های مختلف با جهادگران مطالبی بیان نموده و پیام 9 بندی معظم له به جهادگران در تاریخ 11/05/1398 را از جامع ترین و کامل ترین نقشه راه جهادی برای جهادگران دانسته و در خصوص طرح صیانت از گروه های جهادی و اصلاح قانون بسیج سازندگی که در این ایام در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد اشاره کاملی کرد. در ادامه مسئولین گروه های جهادی 313 و شهید شاطری در خصوص مسائل گروه های جهادی، ضرورت صیانت از آن ها ، ضرورت همکاری و پشتیبانی دستگاهها و نهادها از گروه های جهادی با پرهیز از بروکراسی های بی مورد و نابه جا، آسیب های اجتماعی و ضرورت هم افزایی و ایجاد وحدت رویه دستگاه های متولی و گروه های جهادی در حل مسائل و..... صحبت نمودند.

در پایان حضرت آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه شهر زنجان ضمن تشکر و قدردانی از گروه های جهادی بویژه در دو سال اخیر که منشاء و مجری کارهای گسترده و بسیار ارزشمندی در مبارزه با کرونا و نهضت کمک مومنانه شدند و به نوعی باعث کاهش مسائل مردم و کمک به دولت بوده است.

ایشان در پایان توصیه هایی برای گروه های جهادی جهت اجرای موثر و مطلوبتر اردوهای جهادی داشتند:

1- خودسازی در اولویت فعالیت های جهادگران باشد.

2- رعایت ملاحضات فرهنگی (رفتارها، گویش ها، گفتارها، پوشش ها و....) مردم منطقه در مناطق محل اجرای اردوها.

3- مشارکت دادن و تعریف نقش برای مردم منطقه بویژه برای جوانان تا حس مسئولیت پذیری و نقش آفرینی در مردم بیشتر شود.

4- اولویت دادن به اشتغال بویژه عرصه کشاورزی، آموزشی، ترویج، حفاظت خاک، ابخیزداری، کاشت محصولات دارای مزیت ( نیاز ابی کم) در روستا ها.

5- نقش آفرینی بیشتر گروه های جهادی خواهران نسبت به آموزش و ترویج مهارت های کسب و کارهای خانگی.

6- تقویت و اجرای بیشتر اردو های جهادی یک روزه.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.